Trzy pytania do Łukasza Lisiusa, Senior Sales Managera w Capri-Sun kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Łukasza Lisiusa, Senior Sales Managera w Capri-Sun kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Polacy coraz chętniej piją Earl Grey na śniadanie, a herbaty od Dilmah wyróżniają się doskonałą jakością i przyjemnym aromatem bergamoty – mówi Artur Sienkiewicz, dyrektor handlowy w Gourmet Foods (dystrybutor marek Dilmah i Saquella w Polsce). Czytaj więcej »
Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa wierzy w biznes swoich Klientów i wspiera ich na wielu płaszczyznach, co umożliwia przedsiębiorcom z branży gastronomicznej rozwijanie swojej działalności. Jednym z Klientów Selgros jest Restauracja Regiment z Białegostoku. Dyrektor obiektu, Anna Narel opowiada o tym jak ważna w dzisiejszych czasach jest zdywersyfikowana oferta dla Gości... Czytaj więcej »
Bank Pekao S.A. oferuje firmom hybrydowe podejście do obsługi. Aktywność klientów w Strefie Samoobsługowej rośnie, a bank ułatwia przedsiębiorcom pozyskanie finansowania dzięki procesom online. Bogata oferta i produkty skrojone na miarę – to wyróżnia ich na rynku. Czytaj więcej »
Czy można zapewnić wysoką wydajność baterii i jednocześnie dbać o środowisko? O aktualnych trendach i działaniach opowiada Zofia Mirska, Trade Marketing Manager w VARTA Consumer Batteries Poland. Czytaj więcej »
Polacy uwielbiają posiłki na świeżym powietrzu – grille, pikniki, biwaki to już narodowa tradycja. Niezależnie od tego czy wykorzystamy klasyczny grill czy jego elektryczną wersję – Hochland proponuje całą gamę produktów na sezon grillowo-sałatkowy, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing... Czytaj więcej »
O skutecznym wykorzystaniu danych i sztucznej inteligencji w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych opowiada Marcin Grzegorczyk, Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Jak wyglądają obecne trendy? Czy zmiana zachowań konsumenckich oraz wysoka inflacja odbijają się na sprzedaży alkoholi? O rynku wina w Polsce opowiada Tomasz Głoskowski, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny w firmie Partner Center. Czytaj więcej »
Zmiany są nieodłączną częścią naszej rzeczywistości, dlatego warto jest stawiać na innowacyjność, próbować ciekawych rozwiązań i połączeń smakowych. O nowych kategoriach, oczekiwaniach polskiego konsumenta oraz nadrzędnych celach w rozwoju firmy opowiada Paweł Majchrzak, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Gibar. Czytaj więcej »
Aż 39 rodzin znalazło tutaj zatrudnienie, a co 10 osoba pracuje w fabryce dłużej niż 20 lat. O najważniejszych wydarzeniach w 30-letniej historii – rozmawiamy z Łukaszem Widenka, Dyrektorem Fabryki Czekolady Mondelēz International w Bielanach Wrocławskich. Czytaj więcej »
Grycan to firma z ponad 100-letnią tradycją, hołdująca wartościom rodzinnym, wykorzystująca w produkcji najwyższej jakości składniki i wytwarzająca lody uwielbiane przez wielu konsumentów od lat. Czy jakość i znana marka gwarantują pewny biznes nawet w niełatwym otoczeniu? Jakie działania zaplanował producent na rozpoczynający się sezon lodowy? Rozmawiamy z Wojciechem... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Radosława Janika, Prezesa Zarządu Spółdzielni Pszczelarskiej APIS w Lublinie kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Jakie trendy rządzą branżą piwną i jaka jest przyszłość tego rynku? O aktualnych działaniach, wpływie kryzysu i kierunkach rozwoju opowiada Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska – gość programu Gabinet Spożywczy. A rozmowę prowadzą Wojciech Szeląg, gospodarz cyklu oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »
Innowacyjność w retailu coraz częściej dotyczy nie tylko nowych rozwiązań ale również obsługi. O zmieniających się oczekiwaniach klientów, usługach do nich dopasowanych i sytuacji na rynku sklepów tradycyjnych opowiada Piotr Kraśnicki, Członek Zarządu Modern Expo. Czytaj więcej »
Właścicielom sklepów Intermarché oferuje aż trzy formuły przystąpienia do sieci. Na czym one polegają, jak wygląda proces dołączenia oraz jakie są korzyści z prowadzenia działalności pod szyldem sieci opowiada Mariusz Dudek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej w Grupie Muszkieterów. Czytaj więcej »
„So what? Somat” to hasło nowej kampanii, która zaprezentuje rewolucyjną kapsułkę Somat Excellence 4w1. Jej twarzą zostanie jeden z najbardziej rozpoznawalnych szefów kuchni – Mateusz Gessler. O aktualnych działaniach oraz kategorii produktów do zmywania opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry&Home Care w Henkel Polska. Czytaj więcej »
Sery to ważna pozycja w grupie produktów spożywczych, które powinny znajdować się w codziennej i urozmaiconej diecie. Hochland nie tylko dostarcza wysokiej jakości produkty ale dba również o inne aspekty. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Majonez Napoleoński Mosso do mazurka czy sernika? Dlaczego nie! O wielu innowacyjnych zastosowaniach tego tradycyjnego produktu, niezbędnej ofercie wielkanocnej, która „dosmaczy” niejedno danie na świątecznym stole oraz relaunchu oferty i nieustannym doskonaleniu organizacji rozmawiamy z Maciejem Blaut, Sales Director Poland, Mosso Kewpie Poland. Czytaj więcej »
Doskonałe receptury będące rodzinnym sekretem przekazywanym z pokolenia na pokolenie oraz nietuzinkowe opakowania – to znak rozpoznawczy firmy oraz wynik ciężkiej pracy, prawdziwej pasji i kreatywności właścicieli. O kultywowaniu tradycji, przyszłości branży alkoholowej, nowościach produktowych oraz ofercie na wielkanocny stół rozmawiamy z Łukaszem Bartoszewskim, Dyrektorem ds.... Czytaj więcej »
O nowej globalnej ambasadorce marki napojów OSHEE, ciekawych produktach, kampaniach oraz działalności charytatywnej rozmawiamy z Tadeuszem Czarnieckim, CMO w firmie OSHEE. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Edyty Zębali, Dyrektor Marketingu w ZM Silesia kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Selgros Cash & Carry jest stabilnym partnerem dla osób prowadzących lokale gastronomiczne już od wielu lat. Niezmiennie wspiera branżę szczególnie w trudnych czasach. O współpracy rozmawiamy z Klientami, którzy są z nami od samego początku istnienia firmy w Polsce. Czytaj więcej »
Nowe kategorie produktowe, budowa fabryki i rozwój eksportu – a wszystko w niezwykle ekstremalnych warunkach. Jak zarządzać firmą wśród tak wielu wyzwań? Z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Zarządzającym LOTTE Wedel rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »
Firma Hochland Polska ma świadomość wpływu, jaki wywiera na otoczenie społeczne oraz środowisko. Przyjmując za to odpowiedzialność opublikowała na swojej oficjalnej stronie koropracyjnej raport zrównoważonego rozwoju. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Produkcja według wieloletnich tradycji wpisująca się w trendy oraz oferująca innowacje – jak połączyć te kwestie w produkcji alkoholu oraz jaki jest sposób na rozwój wśród wielu tegorocznych wyzwań opowiada Grzegorz Grabowski, Dyrektor Zarządzający Toruńskich Wódek Gatunkowych. Czytaj więcej »
Systematyczne inwestowanie zapewnia rozwój oraz sprawne funkcjonowanie. Silną stroną Mlekpolu jest wielokierunkowa produkcja oraz możliwość jej dynamicznego dostosowywania do potrzeb rynku i klienta. O jakości, tradycji i otwartości rozmawiamy z Małgorzatą Cebelińską, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni. Czytaj więcej »
Firma tyle jest warta, ile jej plan na przyszłość. A co jeśli najbliższe miesiące cechuje nieprzewidywalność? O ważnych zmianach, które zaszły na rynku alkoholi i w segmencie win w ostatnim czasie, rozwoju oferty, wielowymiarowej strategii zrównoważonego rozwoju oraz kluczowych inwestycjach – rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy AMBRA. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marty Całus, Trade & Marketing Managera w firmie LAKMA, kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Segment żywności mrożonej notuje stabilne wzrosty. O zmianach jakie zaszły w kategorii, pozycji na rynku i sposobach na trafne decyzje z Maciejem Włodarczykiem, Prezesem Zarządu Iglotex rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »
Lider Forum Kampanie to konkurs na najlepsze i najbardziej oryginalne kampanie firm mleczarskich na polskim rynku. W 2022 roku przeprowadzono trzecią edycję plebiscytu i również po raz trzeci wśród laureatów nie zabrakło Hochland Polska. Tym razem jury doceniło kampanię „Almette chroni łąki”. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w... Czytaj więcej »
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
17 maja obchodzimy Światowy Dzień Pieczenia...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Marka prezentuje letnią nowość ...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...